Pages

vrijdag 12 juli 2013

ORDER: Blue statement necklace

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb weer eens een prachtige ketting besteld via Ebay! Ebay is het walhalla voor statement kettingen en zeker als je ze voor een klein prijsje wil. Normaal gaan deze kettingen voor 20 euro per stuk over de toonbank, maar op Ebay betaal je de bodemprijs. Ik kwam deze tegen en was opslag verliefd!

Ik heb de blauwe variant besteld (linksonder) en kan niet wachten om deze te combineren! Vooral met een wit shirtje en dan deze ketting erbij, love it. Dit soort kettingen kunnen simpele outfits zo opfleuren! Ik heb de ketting bij deze verkoper gekocht en er +/- 6 euro voor betaald inclusief verzendkosten. Ik moet de ketting nog ontvangen, maar wanneer deze binnen is zal ik er zeker nog een artikel aan wijden!

Wat is jouw meest recente aankoop via Ebay?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...