Pages

dinsdag 1 mei 2012

Review: Clarins Colour Breeze (lente/zomer 2012)



Image and video hosting by TinyPic

Clarins is een van de luxere merken die ik net als Clinique erg fijn vind! De prijsen zijn niet te extreem als Dior & Chanel maar liggen beetje in de prijsklasse van MAC, iets meer.
Voor deze lente/zomer komt Clarins met de Colour Breeze Spring/Summer collection uit. Een prachtige collectie met hele mooie producten. Lees verder voor mijn mening en de producten!






Image and video hosting by TinyPic 

Ik bezit twee prachtige, maar dan ook echt prachtige producten uit deze collectie. Clarins heeft altijd een eye-catcher poeder in hun collectie en dit jaar is ie weer verbluffend mooi.
Image and video hosting by TinyPic 

De poeder van Clarins komt in een heel chique-de-freak rood fluwelen zakje. Geeft echt een luxe gevoel! 
Image and video hosting by TinyPic 

De poeder komt in een goud doosje, wat op de eerste foto niet echt tot zijn recht komt. De Colour Breeze powder is een face/blush poeder in 1. Ik gebruik de poeder voor een subtiele highlight over de wangetjes :) 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 

Eyecandy! Wat een prachtige poeder! De verschillende kleurtjes en de subtiele roze en koraal tinten in de bloemtjes, echt prachtig. Ook het 3D effect van de bloemetjes is echt leuk bedacht. Helaas heb ik geen duidelijke swatch van de poeder kunnen maken. De poeder is gewoon nude/licht roze kleurig met subtiele shimmer. Erg mooi! Als je toch benieuwd ben check even google of een andere blog of test het product in de winkel, sorry ^-^
Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic 

Het volgende product is de Joli Rouge Brilliant. Een ontzettend fijne lippenstift die ik al eerder heb gehad in een andere kleur. Hij blijft goed zitten, mooie shimmer, smaakt lekker en een breed assortiment aan kleuren! In deze collectie zitten twee nieuwe kleuren die ook vast in assortiment zullen komen.        
              
 Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic 

En deze ga ik zeker veel gaan gebruiken deze zomer, de ultieme my-lips-but-better lipstick. De lipstick heeft een roze kleur met een koraal/perzik kleurige ondertoon. Ook zit er genoeg glans en shimmer in die je gezicht een frisse look geven.

Ja, ik ben zeker te spreken over deze collectie! Dit zijn wat mij betreft echt de twee musthaves uit deze collectie. De Colour Breeze poeder is wel een tikkeltje aan de prijzig kant namelijk 39,00 EURO. De Joli Rouge Brilliant kost 21,00 EURO. Meestal is er wel korting bij de ICI Paris XL of Douglas en dan gaat er weer wat af, de perfecte tijd om dit soort producten te kopen! De producten zijn te koop bij de parfumerie of eventueel via Belissima.nl
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...