Pages

zaterdag 31 maart 2012

NOTD: Herome Lyon + hele fijne sneldroog spray

Image and video hosting by TinyPic



Gisteren konden jullie al lezen over de Herome Frankrijk lakjes, vandaag een NOTD! Hier boven heb ik twee laagjes van de kleur Lyon op, een mooie roze kleur. De lak heeft met topcoat ongeveer 2,5 a 3 dagen goed gezeten wat voor mij prima is. Excuses voor de extreem droge nagelriemen, mijn handen zijn de laatste tijd een drama!

Verder wil ik het hebben over een geweldig nieuw product namelijk de One Minute Dry Spray. Deze spray zorgt ervoor dat je nagellak binnen 1 minuut droog is!

Image and video hosting by TinyPic


Het is heel makkelijk. Nadat je je nagellak hebt aangebracht neem je de spray, houdt de fles op een afstand van ongeveer tien centimeter en spray de nagels. Ik spray ze allemaal tegelijk, maar kan ook een voor een. Het voelt wel een beetje koud aan maar verder prikt het niet. Je nagellak is wel droog, maar nog niet uitgehard. Je kan bijvoorbeeld wel typen op je telefoon en computer, maar je kan je niet uitgebreid gaan omkleden.

Het is echt handig, vooral als je je nagels achter de pc lakt zoals mij. Lakken, sprayen en je kan weer typen. Dan natuurlijk wel weer een wachten totdat je nagels echt helemaal zijn uitgehard, maar vooralsnog heel fijn!
De spray kost 12,95 EUR voor 75ML en is verkrijgbaar bij o.a. Douglas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...