Pages

vrijdag 9 september 2011

Review: PUPA Luminys Touch highlighter


Image and video hosting by TinyPic

Pupa Milano is alweer met een geweldig product uitgekomen als je het mij vraagt. De Pupa Luminys Touch is een all-over highlighter die je over je hele gezicht kunt gebruiken. Ken je de YSL Touch Eclait? Dit is de goedkopere versie! De Luminys touch geeft een oplichtende 'touch' aan de huid en laat het gezicht meteen stralen.


Image and video hosting by TinyPic 

De Luminys Touch is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren; 01 02 & 03. De highlighter komt in een mooie zilver glanzende huls met het welbekende rode logo van pupa erop.


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic 

 Hoe werkt het nou? Zoals je ziet zit er een knopje achterop de huls, als je hier een aantal keer op drukt komt er product in het kwastje. Zo kan je de highlighter gemakkelijk aanbrengen op je gezicht. Het eerste gebruik is nogal lastig aangezien je een tijdje moet blijven klikken totdat het systeem opgang komt.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De highlighter kan je eigenlijk overal aanbrengen. Op de jukbeenderen, wangen, wenkbrauwbot, bovenlip, onder de ogen echt overal! Ik vind het vooral fijn voor onder mijn ogen, zo zijn mijn donkere kringen wat minder zichtbaar en is mijn blik meteen wat frisser. Ook op mijn wangen is het fijn om te gebruiken. Pupa beweerd dat donkere kringen op lange termijn met dit product weggaan, is dit waar? Nee, mijn donkere krijgen zijn de afgelopen maand (testperiode) niet verminderd of verslechterd. Het ligt er ook een beetje aan of ik slecht geslapen heb of niet.
Ik vind het een super product en hij ligt al helemaal te pronken in mijn dagelijkse make-up kastje. Als je de Touch Eclait en de Luminys Touch vergelijkt, alleen al voor de prijs zou ik de Luminys Touch kiezen. De Pupa Luminys Touch kost 15,95 EUR in tegenstelling tot de YSL versie deze kost rond de 32 EUR!

Check hier jouw dichtstbijzijnde verkooppunten van Pupa.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...