Pages

vrijdag 5 augustus 2011

Review: Revlon Colorburst lipgloss


Image and video hosting by TinyPic

Revlon lipproducten zijn amazeballs, echt geweldig! Ik ben (samen met mijn moeder) al jaren fan van de colorstay lipsticks en gloss'es. Was dus razend enthousiast toen ik het persbericht van deze nieuwe Colorburst lipgloss'es in mijn mailbox zag. Deze nieuwe lipgloss zorgt voor egale, volle en goed gekleurde lippen. Met de rijke kleurpigmenten wordt er een prachtige kleursensatie op je lippen aangebracht. Lees verder voor foto's, swatches en het eindoordeel!


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

De lipgloss komt in een mooie tube met een soort gehaakte dop. Ik vind de lange verpakking erg simpel, maar chique. De kleuren zijn echt wel heel mooi, ze bevatten allemaal hele mooie gouden glitters die ook weer op de lippen te zien zijn. 

Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb drie kleuren, van links naar rechts; Sunset Peach, Peony en Gold Dust. Vrij frisse kleurtjes die een simpele- of juist heftige look een fresh touch of color kunnen geven.


Image and video hosting by TinyPic 

De speciale applicator zorgt er voor dat je de lipgloss makkelijk kunt aanbrengen en ook eens makkelijk kunt verspreiden. Alle lipglossjes ruiken naar Vanille, vrij subtiel zodat je niet de hele dag aan je lippen blijft snuffen ;-)

Image and video hosting by TinyPic 

De glossjes zijn net zoals altijd bij Revlon echt super mooi! De glans, de textuur, the feeling me loves. Op de lippen voelen de glossjes lekker zacht en de glitters voel je totaal niet. De lipgloss blijft ook nog eens vet lang zitten wat echt een groot voordeel is!

Dit zijn echt glossjes die ik helemaal op kan maken omdat ze gewoon zo fijn zijn! Ik raad ze zeker aan, eigenlijk moet iedereen er gewoon eentje proberen. De Revlon ColorBurst lipgloss kost 10,95 EUR wat een prijs is boven het gemiddelde, maar zeker te doen is voor zo'n goede lipgloss! 
Te koop bij verschillende filialen van de DA en Etos.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...